W ofercie produkty :

seahorse

Wysyłka towaru a dostawa
Wysyłka towaru a dostawa

Wysyłka GRATIS !

Wysyłka NATYCHMIAST !

Wszystko chwytliwe, głośne, przykuwające uwagę.

Oczywiście, świadomie - jako sklep, wiemy, że sami jesteśmy w stanie część towaru w ten sposób wysłać, choć z tym hasłem "natychmiast" to aż tak nie szalejemy.
Z prostego względu - towar często przygotować do wysyłki po zakupie możemy nawet i w 15 minut.


Da się, oczywiście.

Ale co później ?
Trzeba wypisać list przewozowy - ok też kilka kliknięć.

I.... czekamy ;)
Na samochód kuriera.

Podjeżdża.

I okazuje się, że nie ma miejsca na coś, np. Drzwi Prysznicowe, ale za to weźmie armaturę.
Co w takim razie z obietnicy natychmiastowej wysyłki ?
Wina sklepu, sprzedającego ?

Przecież przy wypisywaniu listu podał wymiary przesyłek.

Przecież system to zaakceptował. Czyli wszystko musi się udać.
Ale system systemem, a kurier w swoim zleceniu nie miał podglądu w szczegóły, widział ilość, nie wymiary,ogólnie - miał po prostu odbiór do zrealizowania.

Jak nie uda się dzisiaj, to przesuniemy na jutro.

Wina KIEROWCY ?
Wina Firmy Kurierskiej ?

Niczyja wina, stało się i już.

No to szybka decyzja, może uda się inaczej, zmieniamy firmę kurierską, bo przecież znajomy kurier jeździ w innej i bez zlecenia bez problemu podjedzie odebrać.

Dzwonimy więc, szybko.

I okazuje się, że jasne, bez problemu - mógł by podjechać.

10 minut temu.
Bo już jest na wyjeździe z miasta, stoi właśnie w korku na dwupasmówce.

No nie zawróci, zresztą zlecenia i tak nie dostanie dzisiaj, tylko jutro, więc co tym razem.

Wina korków ?

Wina obwodnic ?

Niczyja wina.

Po prostu wystarczy popatrzeć na to z zewnątrz.

Czasem zdarzy się dzień, że wysyłek jest tyle - że żadną paczką nie ma problemów.

Trochę zabierze jeden, trochę, drugi, resztę trzeci samochód - wszystko idzie gładko.

Bez problemów.

Ale oczekiwanie takiego stanu, jako normy ?

Do tego dochodzą sytuacje losowe.

Zima.

I tutaj można by napisać litanię.

Awarie.

Tak samo.

Błędy ludzkie - jakaś przesyłka została przeoczona, na szybko więc ją przygotowujemy, a potem okazuje się, że na coś brakuje miejsca.
Trzeba więc szybko wytypować.

To nie zdarza się często.

Ba, to zdarza się bardzo rzadko.
Ale może się przytrafić, trzeba po prostu brać pod uwagę, że to może przytrafić się akurat Twojej przesyłce.

Obiecujemy, że do wszystkich podchodzimy z rzetelnością i starając się jak najlepiej zabezpieczyć, jak najniższym kosztem w stosunku do jakości - wysłać.
Ale nie wszystko da się zrobić za darmo, i nie wszystko da się zrobić natychmiast.

Wysyłając - staramy się dać pogląd na to, w jakim mniej więcej czasie realnie możemy przygotować towar do wysyłki.

Dostawa natomiast obejmuje teoretycznie tylko termin od odebrania przez kuriera do doręczenia, natomiast realnie - towar gotowy do dostawy może się zdarzyć, że poczeka i dobę, a może i dwie zanim ktoś go odbierze - może to być np. paleta niestandardowa, 180x80x120 - i miejsce na samochodzie znajdzie się później, niż w przypadku wysyłki baterii wannowej. Nikt też nie jest w stanie zapewnić odstawy w 24 godziny - w przypadku palet czy przesyłek niestandardowych często firmy zastrzegają sobie możliwość wydłużenia dostawy od 24 do 48 godzin - i nie jest to traktowane jako opóźnienie.

Często też my, jako sprzedawca, o opóźnieniu nie wiemy - więc warto nam takie rzeczy zgłaszać w momencie wystąpienia, w tedy możemy spróbować pomóc rozwiązać problem.

Ale podsumowując, i tak 99 % przesyłek zostaje nadanych i dostarczonych w terminie bez większych problemów - o tym też warto pamiętać ;)

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl