
Jakże wielu z nas się to zdarzyło ;)
Wybieramy numer.
......
tyryryryryr - czekamy.
I jest. Udało się dodzwonić !
- Wybierz 1 żeby połączyć się z działem obsługi klienta hurtowego
- Wybierz 2 żeby połączyć się z działem informacji dotyczących produktu
- Wybierz 3 żeby połączyć się z działem reklamacji
....
Mijają dwie minuty....
- Wybierz 9 żeby połączyć się z działem obsługi klienta detalicznego.
Wciskasz więc 9.
...Tyryryryryr...
- Wybierz 1 jeśli chcesz spytać o dostępność towaru
- Wybierz 2 jeśli chcesz spytać o właściwości produktu
- Wybierz 3 jeśli chcesz sprawdzić status zamówienia
........
Mijają kolejne minuty. Herbata stygnie, zapada mrok ;)
........
- Wybierz 9 jeśli chcesz połączyć się z konsultantem.
Wciskasz 9.
.........tyyryryryryryrryry....
- Dzień dobry, w czym mogę pomóc ?
- Witam, chciałabym zamówić wannę.
- Jasne, jaką ?
- A sprawdziłam miejsce w łazience, i tak 130-135 cm.
- Proszę podać kod produktu
- Nie mam, znalazłam sklep w internecie, widziałam dużo wanien, nie mam wybranej konkretnej
- W takim razie przełącze do działu handlowego zajmującego się wannami, ja nie zajmuje się tym asortymentem, przyjmuję tylko konkretne zgłoszenia.
- W porządku, dziękuję
....
tyryryryryrry
....
Mijają następne 2 minuty.
Zrywa się połączenie.
Dzwonimy jeszcze raz ???
NIE !
W takim wypadku pozostaje zadzwonić pod awaryjny numer podczas problemów z zakupami wyposażenia łazienek czy kuchni,
ogólnopolskie pogotowie alarmowe :
781 192 851
Wanny, kabiny prysznicowe, panele prysznicowe, brodziki, baterie zestawy natryskowe - cała armatura dostępna na wyciągnięcie ręki, nasz sklep ma siedzibę w Kędzierzynie-Koźlu,
wysyłamy towar na cały kraj.
Jeśli nie uda się dodzwonić, oddzwonimy.
Proszę próbować nawet po godzinach ;)
Jeśli nie mamy czegoś w ofercie w sklepie, często możemy zaproponować coś spoza oferty - cały dostępny asortyment z katalogów producentów z którymi współpracujemy jest dostępny w sprzedaży.
Jest piątek, także miłego weekendu - i udanych zakupów !