Wysyłka towaru a dostawa
Nie tylko najniższa cena
Zwroty i reklamacje
Składanie reklamacji
Celem zgłoszenia reklamacji, prosimy o kontakt mailowy do_home@outlook.com
Wadliwy towar kupujący odsyła (lub dostarcza w inny sposób) na swój koszt na adres Naszej firmy z dowodem zakupu wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
W takim wypadku to Reklamujący odpowiada za zaginięcie i zniszczenie produktu podczas transportu.
Wady fabryczne lub produkty z gwarancją DOOR TO DOOR nie wymagają odsyłania towaru celem weryfikacji - w takim przypadku zjawi się u Państwa serwis producenta i zweryfikuje słuszność reklamacji.
Rozpatrzenie reklamacji następuje w terminie do 14 dni, w miarę możliwości staramy się wszystkie reklamacje załatwiać szybciej chyba, że towar wymaga naprawy lub odesłania do serwisu producenta.
Zwrot towaru
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie informacji o chęci odstąpienia od umowy.
Po wcześniejszym poinformowaniu nas o rozważanym zwrocie towaru, klient w odpowiedzi otrzyma formularz, który należy dostarczyć do nas (lub przesłać, jeśli zwrot nastąpi za pośrednictwem firmy kurierskiej) wraz ze zwracanym towarem.
Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.
Zwracany przedmiot NIE może nosić żadnych znamion użytkowania - elementy montażowe NIE mogą zostać użyte, NIE mogą być nawiercone żadne otwory ani dokonane jakiekolwiek ingerencje w produkt - w przypadku rozpoczęcia montażu NIE ma możliwości zwrócenia towaru - jest to przedmiot używany.
Nabywca ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu (czyli koszt odesłania Produktu do Sprzedawcy).
Kwota zwrotu równa jest cenie towaru z paragonu/faktury - zwrotowi NIE podlega ewentualny koszt dostawy do klienta. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Konsument odpowiada za zaginięcie lub zniszczenie produktu podczas transportu do sprzedającego.
Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.